اسکی

    اسکی هم ورزش خوب و مفرحیه....به شرطی که هوا گرم باشه و برف هم نباشه که هی آدم لیز بخوره!!

 

کسی یه چراغ قوه ی قوی نداره؟

چشمامو گم کردم٬ میخوام دنبالشون بگردم باید همین دور و برا افتاده باشه..

یه روز سرد زمستون

دلم میخواد کل مخمو مچاله کنم و

بعد مثل هسته ی آلوچه تفش کنم تو سطل آشغال......

آخیش راحت شدم

زندگی شیرین

شکلات به شکل خانه٬

شکلات به شکل ماشین٬

شکلات به شکل توپ فوتبال!

شکلات به شکل سکه٬

شکلات به شکل قلب٬

شکلات به شکل بابانوئل٬

شکلات به شکل لاک پشت٬

شکلات به شکل نوشابه٬

شکلات به شکل شتر٬

شکلات به شکل پدر٬

شکلات به شکل مادر٬

شکلات به شکل....

دیگه چی چی لازم داریم؟!؟

زندگی به این شیرینی!

حکمت خدا!!

                                                                                                                                                                                                                                                                                       

نمی فهمم چرا بعضیا سکته نمی کنن بیفتن بمیرن؟!؟

این دیگه چه حکمتیه؟؟؟

الله اعلم.

 

وای خدای من یه نفر تو آفریقا بلده ۱۷۶ مدل مختلف فندک زیپو شو روشن کنه......

تازه فهمیدم چقدر چیزا هست که من بلد نیستم.!!

هی گوله به گوله زدن ستاد برف روبیو یه مشت پارو تلنبار کردن زیر تابلوش٬بابا مهمتر از اون ...یه چن تا ستاد غم روبی به پا کنین که از نون شب این روزا حیاتی تره!!

سخن بزرگان

بزرگی گفته وقتی یکی میخواد یه lap top بهت کادو بده دستشو پس نزن٬چون یه روز در بدر میفتی دنبال یه دست دوی زپرتیش ها!!!!